0 Vergelijken
  • Altijd 100% natuurlijke producten
  • Gratis verzending vanaf €29,-
  • Levering binnen 1 tot 2 werkdagen
  • Binnen 14 dagen gratis retourneren

Bestellen en leveren

Alles over het bestellen, betalen en verzenden via onze webshop vind je op deze pagina. Mocht er ondanks deze lange waslijst aan vragen tóch nog iets ontbreken volgens jou, dan horen wij dat graag!

We streven ernaar om je bestelling binnen 1-2 werkdagen te leveren. Door de corona maatregelen hebben we op dit moment te maken met langere levertijden dan je van ons gewend bent.

Bij een pallet levering moet je rekening houden met ten minste 5 werkdagen. Je wordt vooraf gebeld om een afspraak te maken voor een bezorgdag.

Houd je track & trace-code goed in de gaten voor de meest actuele informtie.

Onze verzendtarieven voor pakketten per 1 januari 2022 zijn:

Pakket zending

Bestelwaarde Tarieven
Tot € 28,99 € 3,95
Vanaf € 29,- Gratis

 

Pallet zending

Gewicht Tarieven
Tot 30 kilo € 3,95
Tot 60 kilo € 9,90
Tot 90 kilo € 14,85
Tot 120 kilo € 19,95
Tot 150 kilo € 24,75

 

 

  • Onze pakketten worden verpakt met een maximum gewicht van 30 kg. Bestellingen boven dit maximum worden (afhankelijk van het gewicht) in twee of meer pakketten verstuurd. Voor deze extra verzendinspanning brengen wij geen kosten in rekening.
  • Het totaalbedrag aan verzendkosten wordt getoond in je winkelwagen zodra je ingelogd bent of wanneer je je afleveradres opgeeft tijdens het bestellen.

Controleer het volgende:

  1. De Track & Trace code van het pakket
    Je vindt deze in de verzendbevestiging e-mail. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
  2. Het bezorgadres
    Klopt het bezorg adres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode en huisnummer.
  3. De brievenbus
    Heb je een 'niet-thuis'-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Weet je nog niet waar je pakketje blijft? Wacht dan even af, want meestal wordt een vertraagd pakket de volgende dag bezorgd. Heb je jouw pakket 5 dagen na de oorspronkelijke bezorgdag nog niet ontvangen ?Neem dan contact met ons op.

Je ontvangt een Track & Trace code op het e-mailadres waarmee je een order hebt geplaatst.

Nadat je bestelling is ingepakt ontvang je een Track & Trace code. Het kan tot 1 werkdag duren voordat je een Track & Trace code ontvangt. Heb je de volgende werkdag na je bestelling nog geen Track & Trace code ontvangen? Neem dan contact met ons op.

In Mijn VITALstyle account kan je de status van je bestelling bekijken. Wil je iets wijzigen aan je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We doen dan ons best om de ontbrekende producten zo snel mogelijk te leveren.

Het verkeerde product ontvangen? Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We doen dan ons best om de ontbrekende producten zo snel mogelijk te leveren.

Je kan je bestelling op bijna alle adressen in Nederland laten bezorgen.

Palletzendingen kunnen op alle adressen in Nederland worden bezorgd m.u.v. de Waddeneilanden en Zeeuws Vlaanderen.

Een postbus is niet toegestaan als afleveradres.

De status van je bestelling kan je in Mijn VITALstyle account volgen. Daarnaast houden we je ook per e-mail op de hoogte zodra je bestelling verzonden is.

Heb je na 30 minuten nog geen orderbevestiging ontvangen? Controleer dan eerst even je spam-box en neem anders contact op met onze klantenservice.

Controleer allereerst of je jouw e-mailadres correct hebt ingevoerd. Als je de melding krijgt “e-mailadres onbekend” dan betekent dit meestal dat je nog geen account hebt aangemaakt. Als je jezelf hebt aangemeld voor onze nieuwsbrief betekent dit niet dat je ook automatisch een account aangemaakt hebt voor de VITALstyle (voorheen ECOstyle) webshop. Dit mag namelijk niet in het kader van je privacy. Het aanmaken van je account moet separaat door jou plaatsvinden. Krijg je de melding “e-mailadres al in gebruik” dan is er al een account aangemaakt met je e-mailadres. Ben je jouw wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Als echt niets meer lukt, dan verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Ja, een afwijkend afleveradres is mogelijk. Bij het bestellen kun je een “alternatief afleveradres” opgeven. Hier vul je dan het juiste afleveradres in.

STAAT JE VRAAG ER NIET TUSSEN?
Aanhef*
Naam*
E-mail*
Onderwerp*
Bericht*
* Deze velden zijn verplicht
Beschermt door reCAPTCHA en Google privacybeleid en voorwaarden van toepassing.