Altijd 100% natuurlijke producten
Gratis verzending vanaf €49,-
Op werkdagen voor 16:00 besteld, volgende dag in huis
Binnen 14 dagen gratis retourneren
Start met typen om te zoeken

Garantie en klachten

Je vindt hier antwoord op al je vragen over de garantievoorwaarden. Heb je een klacht? Dan leggen we hier uit wat je kunt doen.

 

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Ja. Je hebt altijd de wettelijke garantie op je product. Voor de meeste producten geldt een minimale garantietermijn van 2 jaar. Afhankelijk van het product kan dit oplopen tot 6 jaar.

Wat is het garantiebewijs?

Je factuur is tevens je garantiebewijs.

Wanneer gaat de garantietermijn in?

De garantietermijn loopt vanaf het moment dat het product bij je is afgeleverd.

Hoe lang heb ik garantie?

De minimale wettelijke garantie is 2 jaar. De wettelijke garantie kan oplopen tot 6 jaar.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Niet tevreden? Dat vinden wij jammer, maar we willen er graag meer over weten. Stuur je klacht naar klantenservice@vitalstyle.nl. Voeg het volgende aan je bericht toe:

  • Het product
  • Je bestelnummer
  • Je klacht
  • Bij schade: omschrijf de schade en voeg eventueel foto's toe.
  • Zo nodig het batch nummer en de houdbaarheidsdatum

Hoe meer je ons verteld, hoe beter wij je klachten kunnen oplossen.

Hoe wordt mijn klacht behandeld (klachtenafhandeling)

Is een product beschadigd dan verzoeken wij je een afbeelding van het beschadigde onderdeel te sturen naar klantenservice@vitalstyle.nl. Zodoende kunnen wij je nog sneller helpen.

  1. VITALstyle streeft naar een snelle afwikkeling van de klacht. Jouw klacht wordt inhoudelijk binnen 5 werkdagen beantwoord.
  2. De oorzaak van jouw klacht wordt onderzocht.
  3. VITALstyle neemt contact op om een mogelijke oplossing voor te leggen.
  4. De gemaakte afspraken worden opgevolgd.
  5. Jouw ervaring wordt gebruikt om klachten in de toekomst te voorkomen.

Hoe gaat VITALstyle om met geschillen?

Als de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Jij kunt je geschil indienen bij de Geschillencomissie Thuiswinkel. Hiervoor ga je naar de website: www.sgc.nl. Je kunt ook terecht bij: Europese online geschillenplatform (ODR).