Altijd 100% natuurlijke producten
Gratis verzending vanaf €49,-
Op werkdagen voor 16:00 besteld, volgende dag in huis
Binnen 14 dagen gratis retourneren
Start met typen om te zoeken

Bezorgen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over de bezorging van je bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?

Onze verzendtarieven per 1 januari 2022 zijn:

 

Pakketzending naar Nederland

Bestelwaarde Tarieven
Tot € 48,99 - Thuisbezorging € 4,95
Tot € 48,99 - Servicepuntlevering € 4,95
Vanaf € 49,- Gratis

 

Pakketzending naar België

Bestelwaarde Tarieven
Tot € 48,99 - Thuisbezorging € 5,95
Vanaf € 49,- Gratis

 

Pallet zending naar Nederland

Gewicht Tarieven
Tot 30 kilo € 4,95
Tot 60 kilo € 9,95
Tot 90 kilo € 14,85
Tot 120 kilo € 19,95
Tot 150 kilo € 24,75

 

Wij verpakken pakketten tot een maximum gewicht van 30 kg. Bestellingen boven dit maximum worden afhankelijk van het gewicht in twee of meer pakketten verstuurd. Voor deze extra verzendinspanning brengen wij geen kosten in rekening.

Het totaalbedrag aan verzendkosten wordt getoond tijdens het bestelproces op de overzichtspagina van je winkelmandje.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Indien je op werkdagen voor 16:00u besteld, wordt je bestelling dezelfde dag verzonden.

De levertijd van pakketzendingen in Nederland bedraagt 1 - 2 werkdagen. Bestellingen die naar België worden verzonden kunnen tot wel 7 werkdagen onderweg zijn.

Palletzendingen kunnen tot 5 werkdagen in beslag nemen. Voor een palletzending neemt onze vervoerder van te voren contact met je op om een afleverafspraak te maken.

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Je kan je bestelling op bijna alle adressen in Nederland en België laten bezorgen. Palletzendingen kunnen op bijna alle adressen in Nederland worden bezorgd m.u.v. de Waddeneilanden en Zeeuws Vlaanderen. Een postbus is niet toegestaan als afleveradres.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Tijdens het afrekenen kan je een afwijkend bezorgadres opgeven. Heb je de bestelling al betaald? Dan kan je het bezorgadres niet meer wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice als je er niet uitkomt.

Ontvang ik ook een Track & Trace code?

Jazeker! Je ontvangt een track & trace code op het e-mailadres dat je hebt opgegeven tijdens het bestellen. De code wordt naar je verzonden zodra je bestelling is ingepakt en klaar staat om opgehaald te worden door de vervoerder.

Ik heb nog geen Track & Trace code ontvangen

Zodra je bestelling is ingepakt ontvangt je hiervan een e-mailtje met daarin de Track & Trace code. Het kan tot s’avonds 23:59 duren voordat je de track & trace e-mail ontvangt. Heb je de volgende dag de code nog niet ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is momenteel niet mogelijk om je bestelling af te halen.

Kan ik voor mijn bezorging een tijdvak kiezen?

Nee het is niet mogelijk een tijdvak te kiezen. Je ontvangt wel een e-mail met daarin een tijdvak van wanneer de pakketbezorger bij je aan de deur komt.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging van mijn bestelling?

De pakketbezorger zal eerst proberen het pakket bij je buren af te geven. Lukt dan niet, dan laat hij een niet-thuis briefje achter of ontvang je een mail. Hierop staat of de bezorger nog een keer langskomt, of dat het pakket de volgende werkdag bij een pakketpunt in de buurt opgehaald kan worden.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb nog niets ontvangen

Controleer het volgende:

  1. De Track & Trace code van het pakket
    Je vindt deze in de verzendbevestiging e-mail. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
  2. Het bezorgadres
    Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode en huisnummer.
  3. De brievenbus
    Heb je een 'niet-thuis'-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Weet je nog niet waar je pakketje blijft? Wacht dan even af, want meestal wordt een vertraagd pakket de volgende dag bezorgd. Heb je jouw pakket 3 dagen na de oorspronkelijke bezorgdag nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Ik heb niet alle producten ontvangen, wat nu?

Vervelend dat je niet alle producten ontvangen hebt, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem contact op met onze klantenservice en wij lossen het voor je op.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Oeps, dan is er iets mis gegaan! Neem contact op met onze klantenservice en wij lossen het voor je op.