Betalen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over betalingen die je nog moet doen of al gedaan hebt. Ook vind je informatie over tegoeden, cadeaubonnen, kortingscodes en cashback acties.

Op welke manieren kan ik betalen?

Op VITALstyle.nl bieden wij verschillende betaalmethodes aan:

  • iDEAL
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Creditcard (Mastercard, VISA & American Express)
  • Maestro
  • Achteraf betalen met Klarna
  • PayPal
  • Bancontact/Mister Cash
  • ING Homepay (België)
  • KBC/CBC (België)
  • Belfius (België)

Alle betaalmethodes zijn gratis, wij brengen geen extra kosten in rekening.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, dat kan! Kies bij het afrekenen voor de betaalmethode ‘Klarna’. Als je de bestelling hebt geplaatst krijg je een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om deze te voldoen.

Betaal je voor de eerste keer via Klarna? Dan kun je tot een bedrag van €1000,- betalen. Ben je al bekend bij Klarna? Dan kun je betalen tot een bedrag van €2500,-. Ter goedkeuring van je betaling voert Klarna dan een gegevenscontrole uit.

Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk een andere betaalmethode kiezen.

Bekijk hier de betalingsvoorwaarden van Klarna. Je kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen.

Let op: deze manier van betalen loopt via Klarna. Klarna voert daarvoor altijd een kredietcheck uit. Wordt je bestelling geweigerd, neem dan contact op met Klarna. VITALstyle heeft geen inzage in de reden waarom je betaling wordt geweigerd.

Kan ik zonder BTW betalen?

Op VITALstyle.nl wordt altijd BTW in rekening gebracht. Woon je in België? Dan wordt de belgische BTW in rekening gebracht.

Op de factuur staat de BTW vermeld. Wij hebben een BTW-nummer voor Nederland en België.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Als je betaling is mislukt kan je de betaling weer opnieuw opstarten. Kies voor een andere betaalmethode om je bestelling af te rekenen. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met de klantenservice.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Zodra je je bestelling hebt geplaatst krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Daarin vind je ook de factuur voor je bestelling. Heb je een account bij VITALstyle? Dan vind je daar een overzicht van al je facturen.

Hoe kan ik mijn kortingscode inwisselen?

Als je een kortingscode hebt kun je deze invoeren tijdens het bestelproces. Kies ‘ik heb een kortingscode’ en voer je code in. De korting wordt dan automatisch van het totale bedrag van je winkelmandje afgetrokken. Doet een code het niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn cadeaukaart of voucher inwisselen?

Je kunt de code van de cadeaubon tijdens het bestelproces invullen. Het bedrag wordt automatisch van je bestelling afgehaald. VVV-bonnen en andere bonnen nemen wij niet aan als betaalmiddel.

Waarom is mijn creditcard betaling afgewezen?

Soms moet een creditcard betaling nog bevestigd worden via de methode die je creditcard uitgever voorschrijft. Wordt je creditcard betaling alsnog afgewezen, neem dan contact op met de uitgever van je creditcard. Wij hebben geen inzage in de reden dat je creditcard betaling mislukt. Kies voor een andere betaalmethode om af te rekenen.