Bestellen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van een bestelling. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. Kies het gewenste product en klik op “In Winkelwagen”. Het product wordt dan aan je winkelwagen toegevoegd.

Heb je alle producten aan je winkelwagen toegevoegd? Klik dan op je winkelwagentje en vervolgens op de knop “Ga door naar Afrekenen”.

Volg de stappen in de checkout. Controleer in de laatste stap of je alles goed hebt ingevuld. Alles gecheckt? Klik dan op “Bestelling Afrekenen”.

Je wordt omgeleid naar de betaalpagina om je bestelling te betalen met je gekozen betaalmethode. Nadat je de betaling hebt afgerond ontvang je een orderbevestiging per mail.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Heb je nog niet betaald? Dan kan je altijd producten verwijderen uit je winkelwagen. Je kan vervolgens andere producten weer toevoegen.

Heb je je bestelling al betaald maar wil je deze alsnog wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Tijdens het afrekenen kan je een afwijkend bezorgadres opgeven. Heb je de bestelling al betaald? Dan kan je het bezorgadres niet meer wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice als je er niet uitkomt.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je een bestelling geplaatst maar wil je deze annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Is je bestelling al verzonden en heb je de verzendbevestiging ontvangen? Dan kunnen wij je bestelling helaas niet meer tegenhouden. Neem ook dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een product besellen die momenteel niet op voorraad is?

Als een product tijdelijk niet op voorraad is kun je deze helaas niet bestellen. Wel kun je je aanmelden via de button 'Informeer mij wanneer dit product op voorraad is', je krijgt dan een mail wanneer het product weer bestelbaar is!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van pakketzendingen in Nederland bedraagt 1 - 2 werkdagen. Bestellingen die naar België worden verzonden kunnen tot wel 7 werkdagen onderweg zijn.

Palletzendingen kunnen tot 5 werkdagen in beslag nemen. Voor een palletzending neemt onze vervoerder van te voren contact met je op om een afleverafspraak te maken.

Hoe dien ik een klacht in?

Niet tevreden? Dat vinden wij jammer, maar we willen er graag meer over weten. Stuur je klacht naar klantenservice@vitalstyle.nl en voeg het volgende aan je bericht toe:

  • Het product
  • Je bestelnummer
  • Je klacht
  • Bij schade: omschrijf de schade en voeg foto's toe
  • Eventueel: Batch nummer

Hoe meer je ons verteld, hoe beter wij je klacht kunnen oplossen!

Ik heb advies nodig

Voor persoonlijk advies staan onze productspecialisten altijd voor je klaar! Stel je vraag in de chat van Facebook of Instagram, bel ons of stuur een e-mail. Wij helpen je graag.

Kan ik zonder BTW bestellen?

Op onze webshop wordt altijd BTW in rekening gebracht. Woon je in België? Dan wordt de Belgische BTW in rekening gebracht. Op de factuur staat de BTW vermeld. Wij hebben een BTW-nummer voor Nederland en België.

Zakelijke klant? Neem dan contact op met de vertegenwoordiger in jouw regio.

Ik heb geen bevestiging ontvangen, is mijn bestelling gelukt?

Het kan tot 30 minuten duren voordat je de bevestigingsmail ontvangt. Vergeet ook niet je spambox te controleren.

Heb je na 30 minuten nog niets ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ik kan niet inloggen op mijn account, wat moet ik nu doen?

Controleer eerst of je het juiste e-mailadres gebruikt. Staan er geen spelfouten in? Probeer het wachtwoord te wijzigen door op de link “wachtwoord vergeten” te klikken. Je ontvangt dan een e-mail waarmee je je wachtwoord kan wijzigen.

Ontvang je geen e-mail? Dan kan het zijn dat je geen account bij ons hebt. Vanwege veiligheid en privacy geven wij niet aan of een e-mailadres bij ons bekend is. Neem in dat geval contact op met de klantenservice.